Бананово-шоколадови тортили

20130817-214604.jpg
Комбинацията банан и шоколад е любима на мнозина, а като се сложи допълнението и „бърз десерт“, вече става неустоимо примамлива рецепта🙂
Времето за приготвяне и печене е не повече от 20 минути, а и консумирането е доста бързо (споделено от личен опит).

Цапането пък е нулево! Ех, че приятно! Не ви трябва миксер, 100 продукта, 3-4 броя купи и много (мръсни) прибори в мивката. Няма да казвам конкретни количества, защото може да се нагоди спрямо вкуса на всеки.

Трябват ви само:

Готови мексикански тортили (при мен 8 броя среден размер)
Няколко банана, нарязани на едри кръгчета (при мен бяха 3 броя, но може да сложите и двойно количество за по-богата плънка)
Шоколад, начупен на едри парчета (аз сложих около половин, защото не исках да е твърде сладко)
1-2 с.л кристална захар
1 ч.л. канела
Малко олио

В средата на тортилята подреждате парченцата банан, а върху тях слагате парченцата шоколад.
Завивате всички краища на тортилята, за да стане като плик и поставяте наобратно с ръбовете надолу в тава с хартия за печене.
Леко намазвате отгоре тортилята с олио и посипвате със смесената захар с канелата. (Аз олиото го пропуснах неумишлено в голямата лудница с детето, което тогава също се вихреше в кухнята и реши да импровизира, сипвайки захар в заливката на мусаката).
Пече се в предварително загрята фурна на 180 градуса за около 10 минути или до приятен златист цвят.

Има ли нужда да коментирам вкуса?!

2 thoughts on “Бананово-шоколадови тортили

  1. От любимите комбинации е:) не бих отказала това удоволствие, въпреки, че не съм пробвала такива тортили, съм сигурна, че ще ми харесат! Поздрави!

Вашият коментар

