Пролетно почистване на блого-паяжините

О, как ми липсваше, блогченце мило! Изоставих те на произвола на съдбата, да те нападнат паячета и гадинки, прах и прашинки! Но сега ще отворя широко прозорците да се проветри, ще изтупам килима, ще избърша прахта с онези разноцветните пухкави приспособления в помощ на домакинята, ще сложа свежи цветя във вазата и ще светна лампите. Защото вече съм ТУК!

След свръхактивността ми през декемри, се пошегувах, че е за сметка на следващите два месеца. Т.е. после ще почивам, разбирай занемаря блога, не от нежелание, ами просто ще изгубя инерция. Така и стана. Не успях два, но месец и половина със сигурност. А ми се сториха като пет светлинни години време. Само кроях ентусиазирани планове как ще се върна с гръм и трясък, готвих, снимах, всичко много набързо, защото „Минута е много!“, оформях текстове в главата си, но пръстите така и не реализираха мислите ми под ударите на клавишите на лаптопа. (Между другото, моят човек, а.к.а. любовта, без която не мога дори когато ме дразни жестоко, ужасно ненавижда точно тези звучни мои клавиши на компютъра. Ама толкова, че излиза от стаята. Добре дошло ми е на мен! ;)) И ето, че сега седя в притъмнената тишина на стаята, сама, с чаша питие до мен и пиша. Т.е. чистя паяжините.🙂

През изминалите месеци се случиха няколко интересни неща и сега ще ги спомена накратко:
1. Направихме страхотен конкурс в блога на ВИП Бебе по случай 8-ми март и първата годинка на блога. Поканихме всички майки да споделят интересни истории от своето ежедневие, свързано с децата. Конкурсът „Из дневниците на мама“ имаше страхотен отзвук и най-смелите мами писателки разтвориха своите дневници за всички нас. Естествено, най-харесваните истории бяха щедро възнаградени! Всички истории заслужават да бъда прочетени и може да ги видите в категорията „Нашите конкурси“, а тук са и победителите. Най-впечатляващите лично за мен бяха няколко от тях. Много смях, мили спомени и истински емоции предизвикаха в мен следните истории: Бързай, тати, бързай!Прегръдката на къдрокоска, Една „нормална“ сутрин и още, и още. Няма да досаждам повече, но очаквам да ми кажете коя е вашата най-любима история.

А самата аз бях и все още съм много горда от постижението си – този банер, направен специално за конкурса. Не мога да не се похваля, още повече че съм абсолютно самоука в дебрите на Photoshop, на принципа проба-грешка.🙂

iz dnevnicite cover + logo

2. За Сирни Заговезни имах честта да бъда поканена като гост в един любопитен проект, който даде различни лица на прошката. В блога на Таня „Размисли под небето“ може да се посмеете от сърце, да намерите полезна информация за отглеждането на децата, както и да се позамислите над живота и неговите изненади. За съжаление, нямах много време да отделя на участието си в Гледни точки: Прегрешение и прошка, но казах своите мисли, завоялирани под общия знаменател на човешкото мислене. Дано да ви е интересна темата. Приятно четене!

3. Лакирах се! Даааа, няколко дни бях с маникюр! Нещо невиждано по ръцете ми от няколко месеца насам. Чак малката госпожица беше впечатлена и в началото нон стоп сочеше и пипаше пръстите ми. Не може да си представите ( а може и да можете, ако го изживявате или сте го изживели, т.е. сте майка ;)) как едно толкова елементарно нещо може да повдигне самочувствието и да ви накара да се върнете в мацкинския период – когато сте била единствено мацка, без онова жонглиране между мивката, памперсите и котлона. Ех!

4. Ех, ех, ето че пролетта дойде на ноктите ми и после реши да си покаже рогцата и да ме дари с хрема, главоболие и ей такива хубавини. Не бях боледувала от 2 години и го приех това като най-кошмарното наказание. Не само че времето не е типична пролетна есен (според мен сезоните с Англия са есен, зимна есен, пролетна есен и лятна есен…) и прехвърчат снежинки за разкош, ами и аз рискувам да заразя детенцето, което може да се похвали с 2 боледувания за почти 2 години. Всяко чудо за три дни. Стига да можеш да издържиш, недишайки през запушения си нос.

SONY DSC

Но… хей, ферманът ми вече клони към роман! Слагам точка тук и сега, с обещанието, че скоро пак ще се видим и аз ще черпя виртуално с няколко вкусни неща, интересни материали и симпатични музикални открития.

И понеже съм една идея по-активна във Фейсбук, ви каня да се присъедините там, ако още не сте го направили: www.facebook.com/DiDi.licious.Blog

Адиос!

Вашият коментар

