Цветът на 2013-та – изумрудено зелено!

източник: http://www.bridesmaid.com

Зелена змия, ей това ни чака през новата година. Ама пък ще ни е готино, свежо пред очите, вечна пролет и зеленина ще цари наоколо. Освен ако леопардовите шарки не превземат улиците отново и попаднем в джунглата за пореден път. Джунгла от объркани мисли, модни течения (пак объркани) и много „личен“ стил. Ама какво ли разбирам аз от тези работи. Не съм слагала обувки на ток от… губи ми се последния момент. Удобни обувки за бягане след малко дете напълно ме устройват в зелено. 🙂 И зелено в портфейла, разбира се. Като тук не визирам трева, събрана от споменатото преди малко дете.

Желая ви да ви е изумрудено цяла година!

4 thoughts on “Цветът на 2013-та – изумрудено зелено!

  1. Хаха, тревата в портмонето е толкова скъп дар от детето,…, почти колкото калните кюфтета;)
    И аз съм съгласна с изумрудената змия.
    А за токчетата- добре, че навремето имах бал и сватба, та опрях до техните услуги;)
    Хайде, да имате чудесна година!

Вашият коментар

