2012 in review

Честита Нова Година отново! Който е изпуснал честитката ми, ето я тук.

Сега е време за цифри. Хубав отчет има малко по-надолу! Спестява ми доста работа. Защото със сигурност обмислях да направя една блого-равносметка и тази година, както предходната. Въпреки 2-3-месечното ми отсъствие и неактивност съм се представила много добре в цифри. Е, винаги може и по-добре, но хей, аз не съм на състезание коя рецепта ще привлече повече фенове от интернет търсенията. Плюс, че не съм акцентирала на добре познати и класически ястия, така че търсенията в този си вид са отлични направо.

Най-посещаваната рецепта се оказа Въздушната салата! Факт е, че почти всеки ден заемаше челно място сред преглежданите публикации.

В следващите топ 5 на най-готините публикации влизат Първата торта за първия рожден ден, Висящи помпони, Спагети с щипка артистизъм, Шоколадова торта с руло, Валентинки: Солени мини еклери.

Най-активният месец, разбира се, е декември. И съм сигурна, че много коледно-новогодишни трапези са включвали въздушната салата. 😉

Най-слабият месец е юли, когато бях забравила за блога напълно. Плюс, че хората не са седяли пред компютрите, а на плажа с разхлаждащ коктейл в ръка.

Най-търсените термини, които са довеждали хората до моя блог и съответната публикация, са въздушна салата (отново), първи рожден ден, тирамису без яйца, спагети с кренвирши, red christmas cake.

Другите данни са в готовия репорт на WordPress. Да са им живи и здрави маймунките, които са го направили вместо нас. 🙂

–––––––––––––––––––––-

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

19,000 people fit into the new Barclays Center to see Jay-Z perform. This blog was viewed about 59,000 times in 2012. If it were a concert at the Barclays Center, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

4 thoughts on “2012 in review

  1. Честита Нова година! Да е здрава и благодатна, изпълнена с късмет и обич, с вкусни трапези, събиращи любими хора!

  2. Диди, от мен честитката днес и сега;)
    Пожелавам здрава година, изпълнена с хубави емоции и усмихнати хора;)

Вашият коментар

