От дневниците на едно VIP бебе: 1г. 3м.

Спомняте ли си първото си бебешко влюбване? Няма начин, нали? Защото не сте си го записали в дневника! Ето какво ще знае моята дъщеричка за това важно събитие благодарение на дневниците в блога на VIP Бебе! Историята е по действителен случай и всички лица, места и случки са реални.🙂

Мили бебета,

Обръщам се единствено към Вас, защото само Вие ще ме разберете и мога да Ви се доверя. Надявам се, че сте откраднали малко самостоятелно време на компютъра и сте пратили майките си да пият чай за успокоение на нервите (препоръчайте им мента) или да чистят трохички хляб и натрошено сирене под масата след обяда Ви.

Случи се нещо странно по време на ваканцията ми в края на лятото. Сви ме коремчето, забълбука, гъделичкащо беше. Но не бяха колики със сигурност. Чувала съм мама да коментира, че коликите се появяват с някоя храна. Аз обаче още не съм успяла да ги мерна, докато отварям широко уста (и очи) по време на хранене. Крият се от мен! Но сега коремчето се разбунтува по съвсем друго време. Когато срещнах Него! Данчо. На 3 години. Голям, улегнал, елегантен. Истински бебок!

Големите батковци и какички винаги са ми били много интересни. Но пък и те се правят на интересни при всеки опит за комуникация – не ме искат на пързалката, не си дават топката, изобщо не искат да си играят с мен и бягат надалеч. Но този път беше различно. Сигурно от морския въздух, късния час и приповдигнатата атмосфера в ресторанта. Романтика му се казвало май.

Докато разхождам мама сред масите между основното ядене и десерта (не че тя успя да хапне много благодарение на мен, но нали все повтаря, че е на диета!), се срещнахме с Него и дълго се гледахме. Мама искаше да се разхождаме още, но нали знаете как Ви се подкосяват краката при онзи поглед, как се наричаше… Първи любовен?! Не можех да помръдна. И после той направи най-милия жест, който някой някога е правил за мен – направи везна по средата на заведението! Пред всички! Не можех да остана безразлична към това и реших възпитано да отговоря – вдигнах си блузката да покажа корем. Ами така де, трябва да покажем най-доброто от себе си! Отново везна. Пак корем. Ех, този батко е много забавен! Но и срамежлив. Избяга в тълпата. Ще те намеря, аз бягам бързо! Дори мама едвам ме настига.

Пак се срещнахме. С поглед се разбрахме да продължим бебешкия флирт. И ето той пак ме изненада – легна на земята и започна да прави детски лицеви опори (добре имитира възрастните този батко). Първо се стреснах от подскачането му нагоре-надолу, но бързо се окопитих и показах завидни мускули на краката. Започнах да клякам. Хоп-хоп! Много съм добра в клякането! Как ли щеше да продължи това бурно акробатично запознанство? Не успях да разбера…

Баща му се намеси във връзката ни. Данчо трябвало да си доизяде картофите. А аз върнах мама на масата, че и тя да си отдъхне малко и да пийне водичка. Дали ще срещна пак Данчо, който живее в голяма къща, далеч от морето и са дошли с кола по път с много коли, не знам… Само времето ще покаже.А вие имали ли сте вече любовни колики?

Снимка: Интернет

Вашият коментар

