Baby Art by Adele Enersen

Направо е невероятно какво може да сътвори една майка, вдъхновена от това ново за нея чувство – майчината любов! Сигурна съм, че сте попадали на тези интересни снимки и статиите за тях из българското виртуално пространство. Това хоби, на което се е отдала финландката Адел по време на майчинството си с първото дете и споделя в блога си Mila’s Daydreams, я прави популярна из цял свят!

Много медии  – телевизии, вестници, списания, онлайн сайтове от САЩ през Русия до Китай, са я канили, за да разкаже за това ново арт течение – чрез фотоапарат и подръчни материали да визуализира какво сънува детето й в момента. Така нейната дъщеря Мила е героиня в една уникална серия от снимки и се превъплащава от пеперуда до космонавт. Всичко това води до публикуване на две книги и календар за 2013 година

Не е нужно да казвам, че тази креативна идея има много последователи. Ето защо Адел провежда и фотографски конкурс за всички родители, вдъхновени да снимат своите съкровища в най-чудновати сцени. Победителите са обявени още през май 2012 година, но аз ги открих едва тези дни. След това Ройс ми напомни за тях с една своя публикация, в която е използвала снимките на Адел – стихчето Задачи за през нощта. Затова и чак сега реших да споделя всичко това с вас. Kнижката със най-добрите снимки от конкурса може да разгледате като натиснете върху долната снимка.

Аз също съм в редиците на вдъхновените родители и бях направила цял календар с подобни снимки на моята малка лейди Мария още миналата година. Разликата е там, че тя вече беше доста голяма, сънят не така дълбок и пренасянето й до „снимачната площадка“ мисия невъзможна. Затова на всички снимки е будна, щастливо усмихната и активна, което леко смущаваше творческия процес и разваляше декорите. Черпя ви с една снимка на Мис Мери на море!🙂

 

Ако има и други фенове, които са се ентусиазирали за подобни снимки, моля споделете ги с мен!

2 thoughts on “Baby Art by Adele Enersen

  1. Мерси за тази статия, идея нямах чии са снимките, намерих ги случайно в интернет и не пишеше кой е автора. За първи път съм виждала подобни снимки именно с твоята Мери и именно от теб се сетих да търся подобна фотосесия за илюстрации към стихчето ми.🙂

    • Хихи радвам се, че сме били вдъхновение🙂 Аз преди година я открих и щях да пиша за нея, но масово имаше статии с нейни снимки и история, което ме отказа. А сега видях продължението на приказката й и реших да споделя.🙂

Вашият коментар

