7 пъти УРА!

Дааааа, 7 пъти за 7-те седмици чакане за домашен интернет. Опашките за хляб от онова време се движеха по-бързо отколкото интернет доставчиците на Острова.

Толкова дълго го чаках, че като дойде и… забих! Не знам от къде да почна. Имам да прехвърлям купища снимки, да публикувам няколко десетки в блога, да споделя няколко стари рецепти, да сготвя още 15 ястия, за да си завърша азбучното кулинарно предизвикателство, да продължа романа с Ройс, да направя няколко календара за коледни подаръци,  да преборя технологиите по редица други въпроси (оставям ги в мистерия засега), да измисля коледната премяна на блога, а току-що сложих есенната. Забелязахте ли?🙂

Много планове в главата, а още идеи идват и се бутат за местенце в мислите ми. Става пренаселено. Ще трябва да си записвам и приоритезирам задачките. Тя и възрастта си казва думата вече, ще трябва да подпомагам паметта.🙂

Ами това е. Само наминавам да кажа „Дзак“ и бягам по бебешки задачки. Нищо, че е петък… майките купонясват целодневно цяла седмица.🙂

6 thoughts on “7 пъти УРА!

  1. Диди, много ми липсваше!
    Чакам с нетърпение продължението на романа, снимките, рецептите и всичко друго, което си решила да публикуваш.
    И да не чувам повече такива приказки – „възрастта си казва думата“, ние /т.е. аз/ сме си млади по дух, нали така, а и мама ми е казвала, че умните хора си записват, какво толкова.
    Шегата настрана, аз сигурно съм 10-15 години по-голяма от теб, но много неща видях и научих от твоя блог. А и никъде другаде до сега не съм се сблъсквала с толкова позитивно и усмихнато настроение като твоето. Зареждаш ме, караш ме да се чувствам добре, дори и в държавата, в която живея. Благодаря ти!
    Поздрави и целувки от мен и от Варна за теб, за съпруга ти и за малката мис Мери! Бъдете здрави и щастливи!

    • Лада, извинявай! Чак сега виждам този коментар, но иначе отговорих на втория хихи Тези дни съм доста отвеяна. Реотанът ми още загрява, но скоро ще се включа на пълни обороти🙂 Благодаря ти за поздравите и сърдечните думи!
      Прегръдки и много усмивки от нас за теб и семейството ти!

  2. И пак съм аз.
    Пропуснах да кажа колко много ми харесва новата премяна на блога ти – толкова есенна, носталгична, навяваща спомени, тъжна и самотна, и в същото време толкова истинска…

Вашият коментар

