31 октомври – Хелоуин

Всичко за зомбитата, гробовете и вещиците, за традициите и легендите на Хелоуин е разказано от Rois, а само съм посредник.🙂

Rois

Хелоуин е един от най, най-любимите ми празници! Съвсем вносен и невъзприет особено много в България, но щом става дума за маскиране, вещици, духове и разни подобни – няма начин да не ми е присърце. Въпреки, че тази година няма да успея да го отбележа по някакъв особен начин, възнамерявам да въведа и сина ми в атмосферата на празника (или поне аз усещам много приятна такава🙂 ) като порасне.

Хелоуин, наричан също Деня на Вси Светии, се празнува всяка година на 31 октомври. Много древни общества са празнували около тази дата края на лятото, чрез пиршества и фестивали, подобно на случващото се и днес на Хелоуин. Отбелязването на днешния ден най-вероятно идва от келтския празник Сауин, честван по времето, когато се прибирала последната реколта и келтите отбелязвали началото на новата година. Тогава според тях се отваря врата между световете на живите и мъртвите. Сенките на починалите през годината идват…

View original post 314 more words

Вашият коментар

