О, Джак, привет!

Минавам само на бързо да кажа…

БУУУУУУУ!

Стреснахте ли се?🙂

Хайде втори опит за стряскане с един „страшен“ фенер.

20121031-172826.jpg

Не се стреснахте, нали? Ами как ще се стреснете, като нашият Джак е така симпатично усмихнат.

Голямата тиква, пардон съпругът ми, го измайстори. Аз само драснах клечката (добре де, използвах запалка) и направих фотосесията. Дори му дадох на заем за малко вещерската си шапка.

Нищо вкусно тиквенско обаче не съм измайсторила. Нямах време. И тиква. Обикалях следобед близките магазини. Тцъ. Тиква – нъц. Но пък срещнах няколко българи. Не успях да се запозная, защото все не бях в добра позиция да скокна и да се представя – или на опашката, или се разминавахме твърде бързо по улицата. Бързах. Да търся тиква. Но няма. Май вече го казах.

20121031-175913.jpg
Затова като се прибрах „остъргах“ Джак и му задуших вътрешностите с малко масло, кафява захар и канела. Но не за тиквеник. И аз не знаех за какво го правя.
После ми щукна да направя бърз десерт в чашка.
Бишкоти, тиква с кисело мляко, бишкоти, плодово мляко от боровинки, натрошени бисквитки. Става за ядене! Изчезна бързо. Защото количеството беше малко сигурно.😀

Хайде изчезвам.

Пазете се от зомбитата, че не се знае кое е истинско и кое не.

Весел Хелоуин!

2 thoughts on “О, Джак, привет!

Вашият коментар

