Киш със смесени зеленчуци / Mixed vegetable quiche

20121020-164057.jpg

Моето азбучно кулинарно предизвикателство: С (27/52)

Кишът е чудесен, когато нямате много време да се въртите около печката. Аз лично съм страхотен привърженик на фурната, защото така не съм с вързани ръце и докато ястието се готви, аз действам по други задачки. А как ми се иска просто да си седя със скръстени крака през това време…
Този киш със смесени зеленчуци ми е любим, защото е бърз и много… шарен. А както знаем, първо се храним с очите си. Та „циганската“ ми душа не може да се нарадва на тази пъстрота в чинията си всеки път.🙂 Дано и на вас да ви допадне!
20121020-164225.jpg

Продукти

Тесто:

225 г брашно

100 г масло, стайна температура

1 голямо яйце, разбито

сол

Пълнеж:

500 г зеленчуков микс

3 яйца, разбити

150 мл прясно мляко

150 г сирене, натрошено

сол

черен пипер

Начин на приготвяне

Първо замесвате тестото и го оставяте в хладилника, докато приготвите останалите неща. Рецептата и указанията са тук.

Сварявате зеленчуковия микс (може да ползвате от замразените) и оставяте да се изцеди.

В купа разбивате яйцата, добавяте млякото, сиренето, солта и черния пипер на вкус.

След това се смесват зеленчуците и яйчената смес.

Разточва се тестото върху набрашнена повърхност до 5 мм дебелина. Слага се в намазнената тавичка и ако има дупки се запушват с излишното тесто.

Изсипва се сместа в тестената основа и се слага в предварително загрятата фурна до 200 °C.

Пече се около 25-30 минути.

Да ви е сладко!
20121020-164310.jpg

4 thoughts on “Киш със смесени зеленчуци / Mixed vegetable quiche

  1. Pingback: Мини пайове с ябълки и извара(и перипетиите на един киш) « Rois

Вашият коментар

