Из дневниците на едно VIP бебе: 1 годинка

Ако бебетата можеха да говорят, какво ли щяха да чуят нашите уши?! Аз подочух и споделям с всички вас, читателите на моя личен блог и блога на Детска кухня VIP Бебе.🙂
Моля чувствайте се поканени в нашето виртуално кътче във фейсбук, за да се забавляваме заедно!

20120927-103635.jpg

Из дневниците на едно бебе: 1 годинка

Здравейте, мили бебета, мами и татковци, баби и дядковци!

Моето приятелче често си споделя с вас и след всеки “сеанс” се чувства релаксиран, спокоен и умиротворен. Реших и аз да пробвам. Въпреки че си имам мама и татко, друго си е да похвалиш постиженията си пред по-широка публика, нали? Затова ето ме! Идвам да разкрия дълбините на розовата си душа и да споделя приключенията си. А те са много, направо безбройни. Както казва мама “Светът е голям и лудория дебне отвсякъде!”. Не знам за какви лудории говори, аз съм толкова възпитано момиче. Сега ще се убедите в това!

Вие чували ли сте за “рожден ден”? Мама и тати днес цял ден споменават за него и ме гушкат и целуват. Аз знам, че съм най-прекрасна и родена за любов и обожание. Но всеки мой опит да разбера какво е това “рожден ден” завършва с обяснения къде е дядо в момента. Не разбират ли, че искам да знам повече за “де(н)-де(н)”?!

Мисля, че трябва да е нещо много смешно. Защото тати изглежда точно така, правейки онова “мляс-мляс” с уста и тупкайки се с ръка по корема, докато мама измъква някаква шарена кутия от хладилника. Слагат я пред мен веднага след обяда ми, докато съм още на стола за хранене. Значиииии…. този “рожден ден” трябва да се яде! Отварят кутията. Малка кръгла тортичка. А какво е това стърчащото нещо отгоре?! Някаква вълшебна пръчка, която свети и пее. Мама и тати й припяват и се клатят смешно. “Хепи бъртдей ту ю, хепи бъртдей ту ю….” Не ги разбирам тези възрастни какво ми говорят, ама изобщо! Днес се държат изключително странно и детински. Ето – сега са си надули бузите и ту духат към мен, ту сочат към пръчката. Благодаря, че ми правите вятър, но не ми е топло. Ох, отегчих се, ще хапна малко…

…М-м-м, вкуснооо! Да си оближе бебе пръстите! Вкусът е подобен на бисквитките, които мама ми дава да гризкам следобед. Охооо, има и банан! Закъде без банан?! Ама тази мама е върхът! Знае, че всичко е по-вкусно, когато е с любимия ми плод. Харесва ми и това лепкащото между бисквитките, много звучно се изсмуква от пръстите. А пък ако знаете какъв феноменален звук направи, когато загребах от тортата с пълна шепа и пуснах съдържанието на земята. ПЛЬОК! И всичко това пред погледа на щастливите ми родители. Дали запечатаха и този прекрасен момент с фотоапарата? Дано да съм излязла добре, въпреки че имам малко торта ча-а-ак на челото.

Ех, колко било хубаво да си голям и да можеш да ядеш “рожден ден” сам! А ако знаете после колко подаръци получих! Дори лично разопаковах всички от тях. Много са хубави! И на вид, и на вкус! Най-много ми допадна розовата хартия на точки. Подочух мама да обяснява, че е картичка с пожелания, ама не слушах внимателно, защото вече бях заета да гриза дървения пъзел. Трябваше да вкарам в употреба новото си зъбче и да “проуча” как се работи с този пъзел, все пак. После пробвах твърдостта на прозореца с новия си пластмасов чук. Тати изненадващо светкавично се появи до мен, сигурно иска и той да играе с новата ми играчка. Мама пък нон-стоп ми намества нещо с панделка на главата. Диадема се казвало. Ще ми развали прическата накрая! Днес трябва да съм най-красива! Нали вече не съм бебе, а изключително очарователно малко момиченце.

Ще се радвам на другия рожден ден да празнуваме заедно. И да не забравите – носете вкусни подаръци!

Снимка: Интернет

4 thoughts on “Из дневниците на едно VIP бебе: 1 годинка

  1. Диди, много се забавлявах! Ден ден се яде и това е! При нас пък щом се купи торта, значи има ден ден:):):) и изобщо има ли торта има ден-ден! Много интересно и забавно! Поздрави!

Вашият коментар

