Мама All Inclusive и как станах част от блога на Детска кухня VIP Бебе

Когато получих от Дими предложението да стана автор за блога на Детска кухня VIP Бебе, се шокирах! И тогава, и сега пак казвам на себе си (а в момента и пред целия свят), че аз не умея да пиша. Хаотична съм в мислите си и трудно ги обуздавам и държа в правилната посока и зададената тема. Затова опитвам да не съм многословна и в постовете на личния си блог.
Определено е голямо предизвикателство да се гмурна в ролята на автор за друг блог. Отговорна задачка си е! Представяш цял бранд, комуникираш с клиентите му, разкриваш се пред читателите му. Надявам се да се справя. Леко ме е страх, но и съм оптимистична, че ще намеря сили в себе си, ще впрегна музата в работа, ще превърна мислите в статии и ще бъда интересна и полезна за някого. Благодарна съм на Дими, която е основателка на блога, че повярва в мен, че видя нещо, което аз самата не виждам и оценявам. Благодаря ти, Дими! Благодаря и на собствениците на Детска кухня VIP Бебе, че ме приеха в своя виртуален дом! Надявам се да не ви разочаровам в бъдеще!
Ето я и първата статия Мама All Inclusive, която публикувахме в блога на VIP Бебе. Приятно четене и посещавайте блога редовно за още интересни статии!

20120922-180552.jpg

999, 1000, 1001… Не, това не са приказките на Шехерезада, разказани за лека нощ, а крачките, които правя, приспивайки дъщеричката си на ръце. Бройката продължава да расте в аритметична прогресия, а аз се чудя защо. Защо всеки мой опит да я сложа в собственото й легло завършва с патетични възгласи на неодобрение? Да не би да има невидими за моите майчини очи тръни? Дали пък неудобното (според мен) рамо не е по-подходящо? Най-вероятно за малката главичка моето рамо е като легло в 5-звезден хотел – предлага лукс, удобство и спокойствие!

Мислите ми продължават да текат в тази посока и тотално обърквам броя на крачките при откритието си – аз съм мама All Inclusive! Аз предлагам на своя (клиент-)дете възможно най-добрия пакет услуги на света!

Да започнем с това, че като майка аз съм винаги на разположение. 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината (тази година дори е с бонус още един ден ). Няма отпуска, болест, природно бедствие или човешки фактор, които да ме откъснат от задълженията и отговорностите на професия Майка, чиято длъжностна характеристика според нас изглежда така.

Освен безграничната любов и сладките целувки, моят All Inclusive пакет включва:

денонощно и неограничено наличие на винаги топла и вкусна млечна храна при поискване. Кърменето е един невероятен процес, при който вкусовите качества на крайния продукт са изцяло съобразени с предпочитанията на малкия клиент. Мама може и да се лиши от храни, които не понасят на бебешкия организъм – шоколад, ягоди, млечни продукти, но бебето ще е вечно заситено и доволно. Не можем да кажем същото за “главния готвач”.

прясно приготвена домашна храна от напълно органични продукти, овкусена с много любов и старание. Започва се с пюрета и се стига до готвене на три различни ястия само за закуска, с надеждата придирчивата бебешка уста да се отвори най-накрая. Така дори и да не сте кулинар по душа, се превръщате по принуда в истински професионален готвач с няколко Мишелин звезди. Естествено само в очите на Вашето отроче. Освен това мама знае как да консервира, стерилизира и съхранява приготвените вкусотии.

невероятни спа процедури, комбинирани с релаксиращи масажи, педикюр и маникюр. Използват се само висококачествени натурални козметики, без съдържание на сапун, парабени и алкали, хипоалергични и прецизирани до естественото рН 5.5 на здравата кожа. Нежният допир на ръцете на мама зарежда с положителна енергия, щастие и много любов. И всичко това на една ръка разстояние, без да е необходимо да се пътува до далечни и непознати дестинации.

лекарски/зъболекарски услуги – мама знае най-добре кога малкото дете не се чувства добре и какво точно да предприеме. Нейната аптечка е с размерите на най-големия позволен в самолет ръчен багаж, защото има всякакви лекарства за всякакви случаи и “за всеки случай”. Без да има медицинско образование, майката е на ТИ с всички видове антибиотици, пробиотици, хомеопатични, противоалергични, температуропонижаващи, ранипромиващи и носоотпушващи лекарства. Списъкът е безкраен, както и чантата на мама.

персонален фитнес инструктор, който се грижи за добрия двигателен режим на бебето/детето чрез насърчаване за джогинг (разбирайте бягане при игра на гоненица), спортно катерене на стръмни стълби на пързалката, клякане, скачане, тропане и въртеливи движения с ханша с подходящ музикален съпровод за малки и големи (при нас любимите хитове са “Пеят, скачат палците” и песните на Риана).

изключително занимателно-увлекателна анимационна програма, която включва хитовото правене на мама на шут, неповторим куклен театър и още нещо – музикална приказка, пантомима, театър на сенките. Аниматорът-мама ще бъде в полза при подреждане на кули, събаряне на кули, сортиране на играчки и рисуване, но не по килима, диваните и стените. Там трябва да се действа самостоятелно. Всяка нощ преди сън има бонус – уникално четене (или измисляне) на приказки със задължителното преправяне на гласа. Мама не е просто аниматор, мама е артист!

на последно място в списъка, но не и по важност е ролята на психолог, психиатър, възпитател. Мама е мултифункционална! Тя може да закача перде с една ръка и с другата да успокоява нервно бебе/дете. Може да полива градината с маркуч и да обяснява за пречупването на светлината през капките вода и феномена дъга. Може да чете сигналите на тялото и да реагира адекватно на дори неосъзнатите искания на подрастващия индивид. Може да казва НЕ, без дори да го е произнесла, и детето да е щастливо въпреки това. Мама е тази, която се грижи за неговото душевно израстване и интелигентен подход към хора и вещи, дела и думи. Азбуката и броенето до 10 на невръстна възраст са само върхът на айсберга, наречен възпитание и обучение, а в основите му се крие един зрял и адекватен подход към малкия човек като към приятел и напълно равнопоставена личност, чиито желания и настроения не бива да се пренебрегват.

Мама може още много неща, но сега е време да спра да възхвалявам майката и да се концентрирам върху подобряване на all inclusive услугите за моето VIP бебе в сектор “Интернет достъп и модерни технологии” или казано с други думи “когато мобилният телефон вече не е лична вещ“.

снимка: Интернет

4 thoughts on “Мама All Inclusive и как станах част от блога на Детска кухня VIP Бебе

  1. Пишеш прекрасно и именно хаотичните мисли, подробно написани дават безкрайно добър резултат! Много обичам да ти чета дългите постове и никога не са ми били отегчителни, дори напротив – като свършат – искам още. Само съжалявам, че не винаги ми остава време за някой подобаващ коментар. Но ето , че днес и аз се улях в писането :))))))

    • О, Ани, благодаря за хубавите думи! Толкова сгряващи душата са! Напълно те разбирам за коментарите. Аз съм много виновна пред теб, че не успявам да коментирам в твоя блог😦 Ама толкова ми е сложно да го правя от телефона, понякога се налага по няколко пъти да го пиша и накрая затварям всичко в яда си. Скоро ъова ще се промени обаче🙂

Вашият коментар

