Честит 1-ви юни с една бисквитена торта с много лица

Това е най-лесната, най-вкусната и най-некалоричната бисквитена торта. 😉

Сега ще ви спечеля напълно като ви кажа, че няма грам добавена захар. Разчитаме единствено на сладостта на бисквитите.

Правила съм я десетки пъти и всеки път приема нова форма в зависимост от повода и настроението ми. Рецепта няма да има, защото вече съм я споделяла. Ще я откриете ето тук – Бисквитена торта с ром и стафиди.

За 1-ви юни, денят на детето, реших да внеса малко детски полъх в украсата и вкуса. Не, очите не ви лъжат, има различни пластове в два цвята. Този път реших да експериментирам и добавих нещо интересно – към консистенцията от натрошени бисквити, масло и прясно мляко вместо какао и стафиди, добавих сладко от ягоди. Ммм, добър и много вкусен експеримент!

Липсата на време да се заиграя повече с фондана ме подтикна да използвам полу-готово кремче – добавяш мляко и мажеш 5 минути по-късно. Помислили са хората за домакините. Последва направата на пясъчника (хехе) от натрошени джинджифилови бисквитки и вече прасенцето можеше да се размаже спокойно на люлката. Него го направих, докато хранех малката – едната лъжица за нея, един крайник за прасенцето, още една лъжичка, хоп, ето я и главата. И така нататък… За люлката се изхитрих и за да съм сигурна, че няма да се счупи, ако е само от фондан, отрязох парче картон и го обвих просто. 😉 Хитра работа, пък и бърза, не чакаш да съхне с дни. Любопитното птиченце кацна на люлката, за да се полюлее с розовото си приятелче, но уви, силата не беше с него. 😉

Преди 2 месеца същата торта се превърна в пеперуда, украсена с цветни бонбонки M&M. Поводът беше последната 11-та месечинка на малката Мис Мери, както и първите й стъпки. С тази тортичка й пожелах да тича/лети волна като пеперуда.

Правила съм я и в друг облик, но снимки липсват, тъй като бяха безвъзвратно загубени със смъртта на компютъра ми.

2 thoughts on “Честит 1-ви юни с една бисквитена торта с много лица

  1. Честит 1 юни със закъснение! 🙂 Всичките лица ми харесват! Толкова весело си декорирала тортата! Страхотна е!

  2. Диди, тази рецепта наистина е прекрясна. А сега с ягодовата интерпретация ме спечели безрезервно

Вашият коментар

