Фея за възрастни

Денят ми винаги започва оптимистично, независимо дали е слънчево или не, дали вали или да (шегичка), дали съм успяла да приспя умората си или торбичките под очите ми вече са в следващата категория „чували“. Защото винаги ме събуждат с усмивка, протегната ръчичка и с едно жизнерадостно „мама“. Понякога по-жизнерадостно, отколкото мога да понеса в по-ранните от обичайно часове.
И така надигам глава, в която вече има план-график за целия ден по часове, минути и стотни от секундата. Разбира се той се диктува от малката лейди и изцяло зависи от това дали Мис Мери Строубери ще ми поднесе узрели ягоди или кисели лимони. Тя като добро и възпитано момиче понякога ме оставя да мисля, че все пак и аз имам думата и контролирам нещата, но доста често напоследък започна да изразява мнението си бурно и пищящо до налагането му. И това само една година по-късно. Ще си спестя разсъжденията в бъдеще време по въпроса, иначе ще ми побелее прясно боядисаната коса.
Отплеснах се. Да се върнем на оптимизма, който струи от мен рано сутрин. Поне до момента, в който не вляза в хола-кухнята-трапезария. И друг път съм споделя за неволите на смесените жилищни площи, но сега вече е сериозно. Сутрините веднага претърпяват пълна промяна, щом зърна мръсните чинии от среднощната вечеря (не е виновно детето, просто родителите му са неорганизирани), които като лава извират от мивката и поглъщат кухненския плот и печката. Мама миа!
Ей в такива моменти се чудя защо няма феи за възрастни. Има всякакви приказни феички, които помагат на децата, грижат се за природата и нейните стихии, отговарят за реда сред цветя и животни и прочие, и прочие. Най-известната фея на зъбчетата дори оставя парички под възглавницата, щом детето постави там падналото си зъбче. Аз не искам пари. Искам една фея на добра воля да дойде и да се погрижи за кухнята. Да стана и да видя, че мръсните чинии ги няма. Феята да е лъснала кухненския плот, под, мивка и всичко наоколо и да е оставила бележка „До утре по същото време“. 🙂
Но няма. Няма фея на мръсните чинии. Всъщност няма никакви феи за възрастни. Освен ако ти не оставиш парички на масата и ще получиш домашна прислужничка. Но не може да я накараш да носи крилца, докато чисти, нали?
О, пардон! Има една фея и тя е точно на мивката ми, но уви не работи самостоятелно, а единствено под моето вещо ръководство, разбирайте ръце в розови ръкавици. Ето я.

20120514-161104.jpg
Ето ме и мен. Здравееейте!

20120514-160853.jpg
Ами това е положението.

20120514-161319.jpg
Ще си работя в екип с единствената фея наоколо и ще пея песни.
А за финал ще ви черпя с малко магия. Трябва ви само прясно мляко, хранителни бои и фейри заклинание. Добре де, никакво заклинание, а малко препарат за чинии! 🙂

P.S. Тази публикация, както и снимките към нея, са изцяло благодарение на телефона ми, който ме спасява в тези трудни времена на развален лаптоп и невъзможност да ползвам на половинката.
Да живее iPhone!

От вашата розова фея,
Диди

5 thoughts on “Фея за възрастни

  1. За такава фея аз отдавна си мечтая. Но при мен осново идват тролове. Гадни същества. Идват, цапат печката, разхвърлят, сипват си да ядат след като са изцапали печката, после и мивката с мръсните чинии ми пълнят…. Невъзпитани тролове, досадни същества!
    Ако случайно феята на чистотата дойде у вас и дай и моя адрес, че да разгони малко троловете 🙂

    • Хихи Таня, обещавам да съдействам. Само да се появи тази Мис Фея и ще размаже всякакви тролове и гадинки 🙂

  2. Диди, имам съджесчън за теб. Всъщност за твоят половин. И $700 по-късно ще имаш две феи. Едната ще мие чинии, а другата ще прахосмучи пода:) и всичко това, докато вие с Ягодката сте навън, на слънце, с приятна женска компания!
    Постинга е супер, а магичният клип направо ми събра очите. Бих го пробвала моментално, ако имах хранителна боя:)

  3. Их, може ли и за мен една феичка! 🙂 Направо ми се реве от тези съдове – с двойна мивка съм и пак няма празно, а събота и неделя е ужас просто като сме всичките 5-тима в къщи!

Вашият коментар

