Честит празник, мила мамо!

Благодаря ти, мамо, за всичко, което си направила за мен през годините! Сега аз съм майка и оценявам отлично всички грижи и мисли, които си вложила в отглеждането ми! Целувам те и много, много те обичам!

На мама

Честит празник, мила мамо,
честита да си цял живот.
Че ти си на света едничка
най-милата и най-добричка.
Че под твоята сигурна закрила
расла съм честита и щастлива.
Благодаря ти мамо!
За мене най-свята ти си на света,
защото със живот си ме дарила
и нощ и ден си ме кърмила,
и песнички си пяла до захлас,
редила нежни думи с топъл глас.
А твоята усмивка, тиха и щастлива,
сърцето ми изпълва и вълнува.
И всеки търси твойта обич свята,
тъй топла нежна и закрилна тя е.
За мене, мила мамо, ти ще си едничка,
защото винаги си нежна и обичана,
защото радост ти си ми в живота,
по пътя мой звезда най-ярка.
Мамо, поклон пред твойта длъжност свята!

автор: Христина Христова

2 thoughts on “Честит празник, мила мамо!

  1. Красиви снимки, нежни стихове! Честит празник! Бъди щастлива, обичана и уважавана жена и майка!

Вашият коментар

