Не плачете за лука – ползвайте очила

Аз съм романтична, чувствителна и много, ама много емоционална. Мога да плача всеки ден с една единствена причина – тъга по лука. Все пак никой не е доказал, че лукът и зеленчуците не страдат, докато ги режат. И така аз проливам сълза след сълза и успокоявам гузната си съвест, че той, лукът, отива на едно по-добро място – салата, предястие, основно ястие.
Но за да не страдам толкова много, може би трябва да ползвам една от тези, модерните, джаджи. Очила за рязане на лук. Дори ги има в розово. Как да не се влюби в тях човек!

снимки от интернет

Може да ги намерите за около 20 долара в Амазон под кодовото име Onion Goggles.

Picture via fuchsfoodie.blogspot.com

А ако не ми се дават пари за тях, дали да не пробвам с очилата за плуване, които отлежават някъде из гардероба, редом с шапката и банския? Вие също имате голям избор – ски очила, сноуборд очила, очила за гмуркане, а защо не и едни обикновени слънчеви очила?! Ако не друго, ще сте фешън в кухнята. 🙂

Picture via davemacleod.blogspot.com

Казах ви аз, че има и други варианти, нали? 🙂

подпис Диди

2 thoughts on “Не плачете за лука – ползвайте очила

Вашият коментар

