Video Friday: Madonna, Guy Ritchie, Clive Owen and BMW

Днес ще ви представя кратък филм-реклама на BMW от 2001 с участието на Мадона и режисиран от тогавашния й мъж Гай Ричи. Пак повтарям – годината е 2001. А аз го гледах за първи път преди няколко дни! Изпуснала съм много и имам да наваксвам след цели 11 години.🙂 Ако и вие не сте попадали на нея, ще ви бъде интересна, сигурна съм.

Тази реклама е част от поредица от 8 кратки филма, всеки с продължителност около 8 минути. Всеки филм е с различен режисьор и различна известна личност, но винаги концепцията е една и съща – Клайв Оуен е „Шофьорът“, а колата е BMW.

Сега ви оставям с филма, а ако имате интерес може да видите и останалите в YouTube.

The BMW film series, „The Hire“ was a series of eight short films (each about eight minutes long, on average) produced for the Internet in 2001 and 2002. A form of branded content, all eight films featured popular directors from across the globe, starred Clive Owen as the „Driver“, and highlighted the performance aspects of various BMW automobiles.

„Star“ (2001)

The Driver is chosen by a spoiled and shallow celebrity to drive her to a venue. Unbeknownst to her, her manager has actually hired the Driver to teach the celebrity a lesson. Pretending to escape her pursuing bodyguards, the Driver recklessly drives through the city, tossing the hapless celebrity all around the backseat. They arrive at the venue, where she is thrown out of the car and photographed by paparazzi in an embarrassing end on the red carpet. * with Madonna * Directed by Guy Ritchie * Featured the BMW M5

3 thoughts on “Video Friday: Madonna, Guy Ritchie, Clive Owen and BMW

  1. Прекрасно, великолепно изпълнение….
    И аз имам да наваксвам 11 години🙂. Не го бях гледала, хареса ми много! Благодаря за хубавото петъчно настроение!

  2. Гледала съм навремето някаква много по-съкратена версия на рекламата🙂. И Мадона, и Клайв, а и Song 2 на Blur толкова много ги обичам…

  3. Pingback: Ноти из главата ми: Blur – Song 2 « Rois

Вашият коментар

