Валентинки: Ароматни соленки

Наближава един от най-приятните празници – празникът на любовта! И въпреки че любовта и афиширането й не трябва да се ограничава само до един ден, не е лошо да се отдадем на еуфорията подобаващо и да запретнем ръкави, за да изненадаме любовната си половинка.

Световно известно е, че любовта и шоколадът вървят ръка за ръка, но май жените предимно са почитателки на сладкото. Нали? И ако сте чели другите ми публикации от близкия месец-два, сигурно помните, че вкъщи сме обявили война на захарните изделия. Затова аз ще се концентрирам изцяло върху други варианти да изразя любовното си опиянение.

Започвам с едни ароматни соленки, които се приеха много радушно и бяха нападнати топли-топли веднага след изпичането им. Едвам опазих няколко за снимки! Не са най-прекрасните като форма, но това е положението. По-важното е, че „любовта на мъжа минава през стомаха“ и сега съм по-обичана. (намиг)

Рецептата е адаптирана от блога Кулинарни мисли и разни други неща.

Продукти

около 500 гр. брашно

1 ч. ч. кисело мляко

2 яйца

3 с. л. олио

1/2 ч. л. сода

1/2 ч. л. сол

около 50 гр безсолно сирене

1/4 ч. л. сух босилек

1/4 ч. л. суха мащерка

Приготвяне

Тестото се пресява и в средата се прави кладенче, в което се прибавят всички съставки. Млякото се угася със содата.

Замесва се меко тесто, което се разточва на кора, като повърхността се набрашнява, за да не лепне.

С формички се изрязват соленките. Редят се върху тава постлана с хартия за печене. Не се раздуват настрани, така че може да се наредят по – плътно.

Пекат се около 10 – 15 мин или до зачервяване, в предварително загрята на 200 градуса фурна.

Видяхте ли как малката ми помощничка се намеси във фотосесията? И малкото оцелели соленки бяха прилежно опипани, облизани и дори някой отхапани! Как се справя само с два зъба още е мистерия за мен…

На любовна вълна ли сте вече след тези сърцати соленки?

подпис Диди

14 thoughts on “Валентинки: Ароматни соленки

  1. Аз съм на любовна вълна откакто се помня:) Все си намирам поводи да се влюбя в нещо, сега примерно се влюбих в тези соленки, дано малките пръстчета са оставили едничка и за мен, и отхапана става:). Хубава вечер!

    • Кенди, Кенди, да не си зодия Рак? И аз съм яхнала романтичната вълна и не мога да сляза🙂 Сега отивам да ти видя валентинките🙂

  2. Аз пък с тези болести не ми остана време за романтизъм! Обаче супер много се радвам, че соленките са се харесали и че са модифицирани по този прекрасен начин! :)))

    Поздрави и весели дни!
    Маги

  3. Много ми допаднаха тези влюбени соленки🙂 И на моят мъж предпочитанията са не към шоколадови бонбони, а към по-питателните ястия🙂 Благодаря за идеята! Хубава вечер!

  4. И моя мъж си пада повече по солените неща, така че мисля да ги пробвам тези дни, изглеждат много апетитно! А можеш ли да ми кажеш колко горе-долу излизат от една доза, че се чудя дали да направя цяла доза или 1/2?

  5. Pingback: Вкусни идеи за Свети Валентин / Valentine’s Day Food Ideas « DiDi-licious

  6. Pingback: Вкусни идеи за Свети Валентин / Valentine’s Day Food Ideas | DiDi-licious

Вашият коментар

