За приятелството и наградите

Прекрасно е, когато срещнеш нов приятел. Макар и само виртуално. Никога не сте се виждали, но и двата реда, написани от него, стоплят сърцето ти и веднага усещаш позитивния човек от другата страна на компютърната връзка. На мен все по-често ми се случва да завързвам такива приятелства и трябва да ви кажа едно – чудесно е!

Тези приятелства обикновено се формират, когато се споделя една и съща страст, едно и също хоби, едни и същи мисли. Въпреки разстоянието, което ви дели, имате много теми на разговор и в сладкодумия може да прекарате целия ден пред компютъра и да забравите какво друго сте планирали да правите през този ден. Или пък да обмените два коментара под някоя публикация в блоговете си, но това да направи деня ви по-усмихнат и приятен. Така всяко приятелство е какво? – награда. А когато тази награда е изказана и визуализирана, става още по-мило и сантиментално.

И така… (следват барабани, фанфари и каквото още се сетите, може една заря за разкош например), ето ги и моите награди!

Прекрасната Candy от My Candy Kitchen ме удостои с цели две награди – Награда за приятели и една сладка награда Best Blog.

Аз съм повече от щастлива да приема тези мили символи на приятелството и добрите взаимоотношения и да ги предам нататък. Всеки споменат да се чувства награден.🙂 Сега започва моята благодарствена реч, въоръжете се с търпение. (намиг)

Първо, искам да благодаря на Candy, че ме удостои с титлата нейн приятел и символично да й върна жеста с двете награди.

Второ, благодарна съм на моето второ семейство – приятелките ми Априлки 2011, без които ежедневието щеше да е по-скучно, а гледането на бебе – мисия „Спортно ориентиране в джунгла“. Трогната съм също така, че посещавате моето кътче и намирате нещо интересно тук.

Трето, благодаря на моите най-близки съблогърки сред тези прекрасни мамчета – Rois, Vesela Mareva, Nunkata, Estrella. Винаги е любопитно да видя какви са ги сътворили, докато с едната ръка усмиряват 9-месечно бебе. Благодаря за интересните статии и артистични и кулинарни творения, които правят живота ми по-цветен и ме вдъхновяват за нови подвизи.

А сега смятам да предам симпатиите си на няколко нови и интересни за мен блога, които винаги когато имам време преглеждам и ми доставят истинско удоволствие. Те са много различни като тематика, но точно в това им е чара – разнообразяват интересите и кръгозора ми. Благодаря за това на:

Блогът на Богданов

Патиланско Царство

Flashspotting

URBN

Smartarea

На Чай с Мед и Лимон

Графът

The Wine Voyage

Eat All the Cake

Кулинарни мисли

Мария Донева

… like Alice in Wonderland 

Krokotak

и още много, много…

И не на последно място, искам да се похваля. Ей така, защото заслужаваме да знаете колко сме готини. Днес дадохме живот на още една наша рожба. С Rois и Vesenceto стартирахме детски блог, в които да споделяме информация за всичко, свързано с децата. И всички вие, които се интересувате от темата, сте добре дошли в него. Заповядайте във Всичко за детето! Ама ни е сладък този блог, нали?

Ако четете тези последни изречения, благодаря за търпението!

подпис Диди

13 thoughts on “За приятелството и наградите

  1. Страхотен пост. Изключително много се радвам, че успявам да ти доставя удоволствие с това което правя. Благодаря ти, че ме четеш!🙂 Аз също преглеждам твоя блог и се радвам, че го открих. =]

  2. А, Диди, не си взела наградките от поста с Тирамису, не така! Като, че ли всички ги пропускат тях, нещо съм омотала работата:). Диди, благодаря за споделянето на синята наградка! По-добре се чувства човек като е споделено приятелството:). Не само изчетох всичко тук, но и отидох да чета в детския блог:). Ще видим сега как ще го следвам, че открих само във фейсбук, но няма да ми се измъкнете, ще открия начин:). Прегръщам те и ти пожелавам прекрасен ден! ПС: Правих кексчетата, но си чакат реда за публикуване, за вкус- перфект, за визия – има какво да се иска, но ще ги видиш след няколко дни:)!

    • Кенди, вчера е бил Официален неофициален празник на кексчетата на клечка хаха Bakerella така го обяви! Така че скоро да се отчетеш по случай празника🙂 И аз съм замислила едни с Орео, нищо че са сладки хихи А пък за наградите… ами омотала съм се! Мислех, че твоята е като компилация на всички останали🙂

  3. Браво, честити наградки!😀 И мерси за споменаването на моя милост, надявам се знаеш, че и на мен винаги ми е много уютно, вкусно и цветно тук, не напразно те наричам my blog-mate.🙂 :*

    • Мерси, мерси, моя блого-дружке! Нали знаеш, че и никой друг да не ни чете всяка си има по един читател в лицето на другата хихи Прегръдки

  4. Честити награди и благодаря, за указаната чест! Кулинарни мисли е малко блокче и много се радвам, когато някой го харесва! Много благодаря! :))))

    Маги!

  5. Pingback: Съботно | URBN

Вашият коментар

