Весело посрещане на Новата 2012 Година!

В края на една изключителна година за мен не мога да не направя една бърза и много оптимистична равносметка.

Годината беше особено плодородна за мен – през април се появи плодът на нашата любов – малкото бебе Мария, което ме събужда с очарователната си усмивка всяка сутрин и дава смисъл на всеки мой ден. Но съдбата е била придвидила още нещо за мен и ето, че краят на септември месец имах още едно бебе, за което да се грижа с усмивка и желание – моят блог. Много съм щастлива да наблюдавам и двете как растат и хубавеят. 😉

През всичките тези месеци имах подкрепата на най-близките си, сред които се наредиха и най-очарователните дами, с които имах честта да споделям радости и тревоги и винаги бях изслушвана, съветвана и поощрявана – това са априлските майки, с които съдбата ни събра във форума BG-Mamma. Благодаря ви, мили приятелки! Благодаря, мило семейство!

Нека да направя и една блого-равносметка за тази година или по-скоро за последните 3 месеца, от както съществува:

10 500+ посещения (юхууу) от
12 държави (много българи има в чужбина!)
490+ последователи, които съм тормозила с
92 публикации (93-тата четете сега), възнаградени с
338 коментара.

И бях тук и там 🙂

        

Определено и в най-смелите си мечти не съм вярвала, че ще имам такъв старт и ще цитирам такива цифри! Това само ме мотивира да се старая повече през следващата година, за да не разочаровам тези, които се отбиват в моя скромен виртуален дом. Благодаря ви за отделеното време!

Желая ви весело изпращане на старата година и оптимистично посрещане на Новата 2012 Година!
Нека всеки ден от предстоящите 12 месеца да е празничен – да има усмивки на лицата ви, любов в сърцата ви, смелост в мечтите, спокойствие в душите!

И както традицията повелява е време всеки да изтегли късмета си от баницата! В случая говоря за нестандартната виртуална баница на Rois, не пропускайте да я посетите тук! Нейните визуални късмети могат да се интерпретират многозначно, но аз ви пожелавам да се случват винаги в позитивна светлина. На мен ми се падна хазарта, което за мен означава само печалба, а не евентуална загуба. Нали така? (намиг)

Хайде, останете със здраве и прощавайте, ако има нещо! (нали така казват старите и мъдри хора)

Ще се видим догодина! 😉

20111231-082754.jpg

3 thoughts on “Весело посрещане на Новата 2012 Година!

  1. Pingback: Последно включване за 2011-та година « Rois

  2. Pingback: 2012 in review « DiDi-licious

Вашият коментар

