Christmas Cake Pops Story/ Коледна история на клечка

Здравейте, аз съм Джак Блестящата Коса. / Hello. I'm Jack Sparkly-Hair.

А аз съм Джим Червените Ушанки. / I am Jim Red Ear-Flaps.

Ние ще празнуваме заедно Коледа около нашата красива елха. / We will celebrate Christmas together around our beautiful Christmas Tree.

Всъщност... имаме няколко елхи. Едната е много авангардна, нали? Да живеят Тик-так бонбонките! / Well, there are few Christmas trees. The one is really avangard, isn't it? Thanks to the Tic-Tac Mints!

Хей, не ме забравяйте и мен, Мечо-Клечо! / Hey, don't forget about me, I'm The Bear-on-a-stick.

За една истинска Коледа е нужно да имаме играчки на елхата... / For a real Christmas we need baubles on the Christmas tree...

... пудинг на масата... / pudding on the table...

... и подарък, разбира се! / And a gift of course!

Добре, много подаръци! / Well, many gifts!

Весела Коледа на всички! / Merry Christmas dear all!

Рецептата и технологията може да откриете в публикациите ми Cake Pops или Кексче на клечка и Red Velvet Cupcakes.

Вашата коледна фея,

 

 

 

Може да разгледате още: 

Cake Pops
1/2 Birthday Cake
20111106-225602.jpg
Бисквитена торта
21 thoughts on “Christmas Cake Pops Story/ Коледна история на клечка

  1. Pingback: Cake Pops или Кексче на клечка « Didi-licious

  2. Pingback: Лесен детски снежен глобус « DiDi-licious

  3. Pingback: Направи си сам…Коледа! « DiDi-licious

Вашият коментар

