Моето настроение на тази дата в предходните години

Търсейки един конкретен линк, който съм публикувала във фейсбук профила си поне два пъти, прерових всички линкове до 2008 година. И реших да направя ретроспективен поглед назад с моята активност на днешната дата, 23-ти ноември. Един вид линко-равносметка за изминалите години.

2010. Била съм в мнооого добро настроение! И сега съм готова да се разтанцувам! На тази песен няма как да остане равнодушен човек. Хайде сега всички заедно: Ra-ma la-ma la-ma ka ding-a dading-de dong Shoo-bop sha wad-da wad-dayip-pi-ty boom de boom!

 

2009. Новото ми откритие по това време! Южноафрикански диджей с много добри попадения. Други любими негови песни са с прекрасния вокал на Bucie – Superman и Turn Me On. Дори са ми по-любими от тази конкретната.

 

2008. Много телевизия и много реклами са ми били в главата. Предколедното настроение пак ме е било завладяло, щом съм харесала и реклама с Take That!

 

А сега, 2011. Поздрав с едно от най-добрите  и запомнящи се прослушвания за английския X Factor – 16-годишната Амелия Лили.

 

P.S. И само между другото да ви споделя, че още издирвам онзи конкретен линк, от който започна всичко това! Няма да пропусна и да кажа колко трудно ми беше да измисля заглавие на тази публикация. Все пак е 00:55, а аз съм зомбирана в търсене на Линка.

One thought on “Моето настроение на тази дата в предходните години

  1. Ей, сега ще взема и аз да си направя такава ретроспекция, но всички приложения за целта, страшно бавно зареждат😦 .

Вашият коментар

