Спагети с щипка артистизъм / Art Spaghetti

След публикацията Храната като изкуство ще ви представя и моето арт произведение – спагети с кренвирши. Този нов поглед върху спагетите е в следствие на попаднала ми случайно снимка на неизвестен автор-кулинар.

Ефектно и вкусно ястие, което е перфектно за бърза вечеря (напоследък все такива бързи са в репертоара ми).

Допадна ли ви идеята? Изпълнението е елементарно като в „Елементарно, Уотсън!“. Не е необходимо да си Шерлок Холмс, за да се досетиш как се стига до крайния резултат, но все пак аз ще се впусна в подробности. Кренвиршите се нарязват на 4 (а може и на по-дребно) и през всяка част се прекарват няколко спагети (аз го направих с 3 – за щастие).

Слагате „таралежчетата“ в достатъчно количество подсолена вряща вода (един трик – солта се слага, когато водата вече е завряла, защото солената вода завира при по-висока температура, т.е. по-бавно). Спагетите се поставят вертикално и когато започнат да омекват може да разбъркате, за да се понаместят в тенджерата.

След около 20 минути вашите „таралежчета“ вече ще са преминали в категория червейчета (намиг). Резултатът е ето това:

Към вече сварената спагето-кренвиршова творба може да добавите сос по избор. Аз приготвих доматен сос с босилек, мащерка, щипка шарена сол, зехтин, сол, черен пипер и накрая добавих натрошено сирене. Поднасяте с настърган кашкавал и чакате внимателно да видите реакцията на присъстващите на масата. Вярвайте ми такава ще има и ще е много интересна!

Бон апети!

14 thoughts on “Спагети с щипка артистизъм / Art Spaghetti

  1. Pingback: 2012 in review « DiDi-licious

  2. Евалата за идеята! Обаче при мен се появи проблемо! Технологичното време за увиране на кренвирша и спагетите са различни и кренвирша се разцъфна, при което изпопадаха бодлите на таралежа! Кренвирши-Кен и спагети-незнам си кви. Нещо пропускам ли?!

    • Привет! Идеята не е моя, но съм фен определено. Аз ползвах немски кренвирши, от тънките, и нямаше проблем. Опитай с други евентуално. Нали ги слагаш в завряла вода?

      • Мда, вреше си водата. Евентуално ще сменя марката кренвирши наистина. За сосчето реших да продължа с експеримента. Запържих лекинко чесънче в олийце. Добавих много ситно нарязана главица лук, поръсих съъ стрит джоджен, добавих кимион и черен пипер. Размих няколко лъжици имамбаялдъ от бурканче и една лъжичка лютеница. Когато залях кренвиршите, настъргах и кашкавал. Получи се наистина фантастигърично! 10Х🙂

Вашият коментар

