Имате 80 дни!

Днес е 12ти октомври! И не, не е някакъв специален ден за мен, нито пък е някакъв световен празник. И въпреки че в САЩ е денят на Христофор Колумб, то аз призовавам всеки да открие себе си (Америка вече е открита както стана ясно). Всеки да погледне в душата си, да разкрие мечтите си и да рефрешне (мразя да използвам чуждици, ама в момента не ми личи) списъка си с милион и едно желания. Как кой списък? Онзи, който си направихте в началото на тази календарна година! С нещата, които искате да постигнете, кого да настигнете, къде да пристигнете (разбирай пътешествия) и т.н. Все още имате време, защото… до края на годината остават 80 дни!

За 80 дни човек може да отслабне, да напълнее,  да спре да пуши, да си намери нова работа, да посети няколко концерта, да направи околосветско пътешествие, да се влюби и да се разлюби (много е странна тази дума разлюби), да се запише на курс по… грънчарство, да научи чужд език, да си опресни знанията по вече не толкова чужд език, да прочете няколко десетки книги, да напише книга, да започне блог (намиг).

Сигурно не съм улучила нищо от вашия списък (евентуално с отслабването печеля точки), така че любопитството ме подтиква да питам… Какво от списъка ви за вече старата Нова Година 2011 стои неизпълнено?

Лично за мен тази година беше много плодородна (дадох живот), ползотворна (научих се да бъда отговорна) и емоционална (усмихвам се и плача от радост по-често от преди) и приемам, че нямам неизпълнени мисии (борбата с килограмите ще я оставя за следващата година).

6 thoughts on “Имате 80 дни!

  1. В списъка за 2011 имаше две основни неща – първо да родя безпроблемно здраво бебе и да съумея да го отглеждам (мисля, че в общи линии се справям 🙂 ); второ да се върна в Испания до края на годината, което е ясно, че няма да стане :), но пък вече не е и приоритет, така че до момента мога да считам 2011 като успешна 🙂 .

  2. Имам дневник,в който правя равносметка година след година.Какво съм постигнала за изминалата и какво искам да постигна през следващата.За съжаление 2011 съм пропуснала да го направя.Мога да кажа какъв късмет ми се падна от баницата 2010г.падна ми се бебе.хи-хи През 2011 нова къща.хмм…

    • Нати, браво на теб за дневника! Нищо, че си пропуснала една година 🙂 Пък и късметите определено ти се случват. Новата къща обаче е за твоята бабушка 🙂 Прегръдки

Вашият коментар

