Сладката болка

Събуждам се с болка. Сладка болка, която минава през цялото ми тяло. Сигурно се почесвате по главата и сте в чуденка как болката може да е сладка. Може, вярвайте ми! И то в няколко различни варианти (в единия е замесено бебе, но за това друг път).
Днес болката е мускулна. Всяко движение е истинско предизвикателство. Но аз се усмихвам. Защото най-накрая направих нещо за себе си. Дадох храна на тялото си, но не стомахът беше акцент този път, а мускулите.
Тялото ми е в треска. Мускулна треска. А аз мислено си обещавам по-често да е в това състояние. Всичко е в името на едно по-добро бъдеще. Трябва да не го забравям, докато се опитвам с болки да стана от дивана.

В забързаното ни ежедневие трябва да откраднем време за себе си и да се погрижим за физическата си форма (но после без награда торта, разбира се!). Знаете ли, че 15 минути физическа активност на ден може да промени всичко – външния ви вид, самочувствието ви, светогледа ви? Аз знам. Защото вече го постигнах веднъж. И сега (след едно бебе време) ще се боря за себе си втори път. В борбата ще имам подкрепата на най-съвършената жена. Жената, която успя да превърне домашните тренировки в световно движение. Представям ви Зузана от http://www.bodyrock.tv!

Зузана

Благодарение на нейните кратки, но изключително интензивни тренировки, съчетани с балансирано хранене, аз постигнах бързи и прекрасни резултати в рамките на два месеца – свалих излишните 6 кг, намалих обиколките значително, мускулите ми вече имаха форма и обем, а аз се чувствах прекрасно!

На страницата www.bodyrock.tv може да откриете много дневни тренировки, подробни обяснения в снимки за всяко едно упражнение, безброй фитнес и диетични съвети, както и много поощрителни истории от bodyrockers от цял свят (с приложени снимки преди/след).  Зузана и Фредерик, нейният съпруг, са истински герои да споделят своите тайни с нас, поднесени толкова приятно и забележете – напълно безплатно!

Ако се чудете от къде да започнете, аз ще ви помогна с малко напътствия:

  • първо прочетете статията Как да започнете да тренирате с нас вкъщи
  • винаги загрявайте добре – Warm Up Routines
  • харесайте си дневна тренировка от тук, прочетете внимателно информацията и изгледайте клипа
  • преценете дали ще се справите с всички упражнения и кои бихте заменили с други евентуално, особено в началото
  • ако нямате необходимите уреди, винаги може да изпълнявате упражнението без такива, или да използвате нещо подходящо (бутилки с минерална вода вместо гири; раница, пълна с дрехи, вместо топка и т.н.)
  • ако се налага да ползвате таймер, ето този Tabata Timer е много подходящ (За Табата тренировките ще откриете повече тук)
  • не забравяйте да пиете вода по време на тренировките
  • не забравяйте и да разтегнете добре накрая – Streching and Cool Down
Готови ли сте? И за да се ентусиазирате още повече (или да се самостимулирам и порицая публично за изядените торти предишните дни), ще ви покажа моите предишни резултати (намиг).

Ето ме и мен

А сега слагайте спортния екип ! Приятно потене!

3 thoughts on “Сладката болка

  1. Страхотно Диди!!!! Остава да намерим време в забързаното ни ежедневие! Респект за дисциплината и резултатите :“)))

Вашият коментар

