С дъх на хартия и мастило

20111009-144951.jpg

Кога за последно написахте писмо? Но истинско, с дъх на хартия и мастило?

Кога за последно го сложихте в плик, елегантно облизахте марката и пуснахте този малък пакет със скрити емоции и истории в пощенската кутия? Не помните, нали?

Аз мисля, че последната ми писмена кореспонденция е от преди приблизително 14 години (в този момент рязко се почувствах остаряла…), като изключим няколкото картички по различни поводи.

Срамота! А какво по-хубаво да отбележим днешния Световен Ден на Пощата с едно писмо? Сега ще започнете с извиненията „неделя е“, „пощата не работи“, „нямам марка“, „нямам плик“, „нямам муза“, „не знам адреса“, „нямам време за глупости“ и ще продължите да се излежавате пред телевизора (или компютъра, щом четете това). Поне седнете и го напишете. А и утре е ден. Работен ден на пощата.

Повече за Световния Ден на Пощата може да прочетете тук (Rois, твой ред е!)

P.S. Ако все пак не знаете до кого да го адресирате, защо не до… Дядо Коледа. (намиг)

20111009-145238.jpg

2 thoughts on “С дъх на хартия и мастило

  1. Редовно пращам картички, собственоръчно написани и ближа марки🙂 Последно написах писмо преди 3 год. до баба ми. Още помня как ме заболя ръката от писане и как си мислех, че почерка ми е много погрознял. Просто бях отвикнала да пиша…

  2. Mъча се да се сетя кога и до кой беше това последно писмо писано на ръка и не мога🙂. Сигурно последното ми такова датира отпреди 10-12 години, когато учех в Чепеларе, през лятната ваканция обаче си се прибирах в родния град и си пишехме с някои съученици на кой как му минава лятото.🙂

Вашият коментар

