Правило за вътрешен мир и душевно спокойствие

Следвайки едно просто правило, което чух от едно здравно предаване, най-после постигнах своя вътрешен мир и душевно спокойствие. Докторът в предаването съветваше, че за да се постигне това, е необходимо да довършиш всички неща, които си започнал.

Така че се огледах вкъщи за неща, които съм започнал и стоят недовършени и преди да тръгна за работа тази сутрин довърших една бутилка „Мерло“, една бутилка „Шардоне“, ендна ботилка „Бейлис“, дна бутхилка с воткъ, дно стекше биришка, към шетфърт ракииийка, ндна малкъ мъстишшшкааа, млкху тортичшкхааа… иии… ндни шукуладофи бунбонкички..

И си немате нъ предхстаа колку ми е кефф и спукхоиноо…“

Какво по-чудесно комбиниране между постигането на душевно спокойствие и почистването на дома!

Огледайте се и вие и довършете започнатите неща още сега, за да ви започне утрешния ден на чисто! (намиг)

Аз имам да почистя малко уиски, половин шоколадова торта (онази с рулата), почти половин бурканче Nutella, един започнат пакет Doritos, 6 моркова и накрая половин кутия порколаков сок (това трябва да е „портокалов“ сок, но явно се попритесних след този дълъг списък), за да не ми приседне всичко това. После да не кажете, че не съм добра домакиня и не чистя! (широка усмивка)

5 thoughts on “Правило за вътрешен мир и душевно спокойствие

  1. 😀 Само не опитвай като мен да довършиш всички гумени мечета и целия сладолед, защото комбинацията в такива количества не е добра …😀 Не се шегувам!!!😀

  2. Хахаха неееее! Страхотна мелба си си спретнал😀 И ме подсети, че има и едни шоколадови бонбонки, трюфели и шоколад! Уффф, предавам се, не мога!😀

Вашият коментар

