Да не забравя… да си направя списък, за да не забравя нещо

iPod, телефон, цигари, ключове, пари

Някои хора помнят като слон и никога не забравят нищо.

Други нехаят дали ще забравят или не.

Трети не искат да забравят и си правят списъци.

Четвърти слагат списъка до вратата и всичко е точно.

С какво бихте допълнили списъка от снимката, ако имате право само на едно нещо?

Аз бих сложила фотоапарат. Или детето… Фотоапарат, разбира се!

P.S. Или детето все пак?! Тежък избор! (намиг) Всъщност аз не пуша, следователно… Махаме цигарите и дилемата ми е решена!

 

6 thoughts on “Да не забравя… да си направя списък, за да не забравя нещо

  1. Салфетки или мокри кърпички бих взела аз. Знае ли човек къде някоя птичка ще му се изцвъка на рамото🙂. Често ми се случва напоследък, та, затова🙂 Било уж на късмет, да видим.

    Сещам се аз как преди, за да се подсещам, че има нещо за вършене, си обръщах един от пръстените с камъка навътре. С времето обаче започнах да забравям, знаех че има нещо за вършене като видя пръстена, но така и не си спомнях какво.🙂

  2. аз съм безобразно организирана,т.е. бях.сега забравям,но и не ми пука.какво бих си взела,ами дебитната карта(освен детето).друго за какво ми е?нали всичко може да си купи човек,стига да има кинти

  3. Аз ключове и пари..Нашата врата ако нямаш ключ не можеш да влезеш.Често ми се случва да тръгна на пазар и да забравя пари в къщи.

  4. Хехе Вели, аз явно минавам между капките, защото никога не нося чадър и не ми е трябвал!

    Нати Тати, аз съм се заключвала така отвън, беше ужасно!

    Дели, ами така е! Дете и пари и малко хубаво време и си в рая🙂

    Роис, трябва да пуснеш тото!

    • Излязох да изхвърля буклука и останах цял ден извън къщата.Добре ,че нямаше Криси още,добре,че нямаше нищо на котлона или във фурна или …..Добре,че съм на първи етаж и се сетих да потърся стълба от комшии,че и тях не познавах.През терасата голямо сатерене беше,че и се ужулих цялата,абе приключение.Днес писах затова и излязох отново без ключове,но този път имаше човек вътре.Половин час млатене по вратата, разтгеле ме чуха.А веднъж ,няма да забравя, моят мъж като откърти и аз пак забравих ключове,еми хем млатих по вратата,хем звънях на звънеца и така си откарах половин час че и повече навън. Хи-хи Още за разказвам ли?

Вашият коментар

