Хитринки за пестене на време

ДУ! Или Добро утро. Не е Диди Убавичката, както го разтълкува моята любовна половинка. Мило, нали?

Тази сутрин осъзнах, че и аз съм сред мултифункционалните жени, умишлено не казвам хора. (намиг) Това прозрение ме осени, докато си миех зъбите и използвах онези 2 минути свободно време, което ми дава електрическата четка за зъби, за други дейности. Едва ли можете да познаете. А може и да можете пък (почес). Аз… ТРЕНИРАХ. Да, точно така. За 2 минути. Достатъчно за загряване на краката с малко леки напъни за разтягане, следва повдигане на пръсти за прасците и клякания. Няколко вида дори. И това с течение на месеци се превърна в навик и макар да е нищожно усилие за физическа дейност, е страхотен начин за започване на деня – събуждащ и енергизиращ.

Тази сутрин всичко това беше съпроводено и с мисли какви хитринки е склонен да използва човек (хайде този път няма да правя дискриминация), за да си спечели малко време.

Ето на прима виста някои от другите мои опити за борба с времето, които използвах точно вчера:
– няколко броя торбички на кофата за боклук
– скъсяване на ноктите с пила по време на филм
– лакирване на ноктите по време на филм. Ако е на език, който не владеете, помолете другарчето ви да ви чете субтитрите, макар и без точната интонация още сте в играта, пардон, филма.

Още споделени хитринки ще откриете тук.

Нека бъдем хора поне за малко, да си помогнем в тази тежка надпревара с времето и да споделим опита си.
Какви са вашите хитринки, мили хора?

6 thoughts on “Хитринки за пестене на време

  1. Единствената хитринка, която на мен ми се получава, е да комбинирам храненето с проверяването и обновяването на всичките социални мрежи😀 .. Но определено това с коша ми хареса

  2. хахаха, много свежа статия! за четката за зъби под душа и аз съм се изкушавала😉 т.е. (намиг)
    иначе като малка си спомням, че къде от пестене на време, къде от мързел, през зимата, когато си лягах вечер (а на следващата сутрин съм на училище и мама ме мъчеше да излизам навън с някакви памучни чорапогащници ), та тях де си ги слагах под пижамата, спях, а на сутринта имах достатъчно време, за да изгледам и „детското“ по ТВ даже😀
    а към днешна дата, знам ли, като че ли още съм творчески настроена към ежедневните задължения🙂

  3. Това със коша и торбичките ме грабна и мен, ще приложа вкъщи🙂 . Много добра статия, трябва да взема да я наизустя, аз съм спец в безполезното губене на време.

  4. Аз пък правя в момента друго🙂 Моята дунда вече си държи шишето сама и си хапва много добре и сама и използвам докато тя си хапва сама в кошарата, аз да оправя около нея в стаята каквото сме разхвърляли докато се обличаме и преобличаме , мажем и т.н. Има и още неща , ама не се сещам в момента🙂 А , друго което правя е вместо да накисвам банята предварително , слагам доместоса като вляза да се къпя във гърнето , като излизам измивам както него , така и банята🙂 Ако се сетя нещо друго ще пиша после пак🙂

Вашият коментар

